ראשי
חדשות
גלריות
תמונת היום
וידאו
שימושון
לוחות
לוח זיכרון להולכים
RSS RSS
יום רביעי, ט''ו שבט ה'תשע''ב - 08 פברואר 2012 / 23:58  שלום אורח,  התחבר
טוויטר פייסבוק חיפוש

מוזיקה חסידיתכלליהקטל בדרכיםיהדותכוחות ההצלהפוליטיקהפליליבטחוני
ירושלים: 13 פצועים בתאונת דרכים סמוך למחסום רמות - מצבם של שלושה קשה
Kיציק לוי
פורסם: 06/09/2010 10:49

הקטל בדרכים: בתאונת דרכים בכביש גולדה בירושלים, סמוך למחסום רמות הישן, נפצעו מעל 12 נוסעים. בתאונה מעורבים רכב להסעת ילדים ורכב פרטי.


כוחות הצלה גדולים בהם כונני 'איחוד הצלה', כוחות כיבוי אש, צוותי מד"א מרחב 'ירושלים' ושוטרים הוזעקו למקום. הצוותים הרפואיים מעניקים סיוע רפואי לנפגעים בהם שלושה במצב קשה, שניים בינוני והיתר קל.


אמבולנסים וניידות-טיפול-נמרץ יפנו את הפצועים בתום הטיפול בהם בשטח לבתי החולים 'שערי צדק', 'הדסה-עין-כרם' ו'ביקור חולים' בעיר. בוחני תנועה של המשטרה יבדקו את נסיבת התאונה הקשה.


הלילה נפצעו שני צעירים בהם אחד קשה ואחד בינוני בתאונת דרכים עצמית בכניסה לעיר רהט שבנגב. צוות טיפול נמרץ של מד"א מרחב 'נגב' בסיוע כונני 'איחוד הצלה - דרום' העניקו לפצועים סיוע רפואי ראשוני מציל חיים, ופינו אותם לבית החולים 'סורוקה' בבאר-שבע.


בוחני תנועה של המשטרה שהוזעקו למקום פתחו בחקירת נסיבות התאונה ויש חשד שהרכב נסע שלא בהתאם לתנאי הדרך, נהגו איבד שליטה והתהפך.


מתחילת השנה נהרגו בכבישי הארץ 276 בני אדם!



צילום: Hnn























































© כל הזכויות שמורות לאתר החדשות החמות - HNN
צילום: Hnn


תגובות
הוספת תגובה
1. כל הכבוד לאיחוד הצלה באמת (מתנדב נוער מד"א)
(06/09/2010 17:11)

אבל יש לי רק בקשה באמת...שאנחנו מגיעים להחייאה וכאלה דיי מספיק הייתם עזרתם או תאונת דרכים תנו לצוות להמשיך לטפל באמת...כאילו לא יודע איך פשוט תבינו אתם עוזרים מעולה מגיעים לפנינו בכלל מעוללה אבל שאנחנו מגיעים תנו לנו את העבודה שלנו באמת שלא נעים להעיר לכם למרות שהנהגים אומרים לנו להעיר!

2. ילדון! תרגע ומהר!!!
(06/09/2010 17:21)

אל תכנס את ראשך למלחמות לא לך!!!

3. מתנב נוער יקר
(06/09/2010 17:36)

תודה על הערכה שלך ותודה על ההערה. מאחר וכולנו, אנשי הצלה ואנשי מדא, מעונינים להציל ולסייע לפצויים רצויי שהבכירים ובעלי הנסיון יובילו את הטיפול. לכן, באם יש רופא או פרמדיק תפקידו לנהל את כוחות הסיוע. כמובן, בצורה מכובדת להרחיק עודף מטפלים. באותה גישה היחס בין חובשים בכירים, חובשים ומע"רים.

זה לא כל כך נעים לבוא לאירוע להתחיל לטפל ואז מגיע נהג או מתנדב ו"זורק" אותך מהטיפול בגלל שעכשיו אתה לא במשמרת אלא הוקפצת מהבית או הזדמנת לאירוע. קרה לי לא פעם ולא פעמיים שנהג ניסה לזרוק אותי מאירוע והבהרתי לו שמד"א ביקש ממני לבוא לאירוע (באמצעות ביפר או מירס) ולכן בא נעבוד יחד כשאתה המוביל.

לכן, באם לנהג לא נעים להעיר יתכן שהוא יודע למה אל תתן לו לתת לך להתעסק בריבים מיותרים.

שנה טובה ומבורכת לכל העוסקים בסיוע וטיפול ולכל עם ישראל.

4. ל-2 זה המלחמה שלו בעבוע!!!!!
(06/09/2010 17:43)

אם הוא אומר שיש כוננים שמפריעים לו וצריך אפילו לערב את הנהג זאת בעיה קשה!!! אני מסכים איתו במאה אחוז גם לי קרה לא פעם שהכונן שהגיע ראשון לאירוע חש את עצמו נדחף ומנסה לעשות כול מיני דברים במקומך (רק שהוא לא יודע איך להפעיל מוניטור אז זה קצת בעיה) ומה שקורה זה שהפינויי מתעכב בגלל איזה כונן שהגיע ראשון ומעכב טיפול בגלל שהוא חושב שהוא יודע הכול!!!

מסקנה די להידחף למקומות שלא צריך אותכם שזה בערך 2 דקות מאז שהגיע האמבולנס

5. ל-3
(06/09/2010 17:51)

כאיש מד"א ותיק אני מסכים עם הילדון.

כשצוות מגיע לטפל הפראמדיק ירצה את הצוות שלו כלומר את הנער המתנדב איתו כי הוא בוטח בו ויודע שהנער יודע לסייע לו בדרך הכי טובה כי הוא איתו והוא מכיר אותו.. אז תכבד את דבריו של הילד ותבין אותו. הפראמדיקים רוצים לעבוד כשהצוות שלהם איתם ולא כונן שיכו להיות שהוא יודע יעזור להם. הפראמדיק לא מכיר את כל הכוננים שיש והוא לא יכול לדעת האם לבטוח בכונן..

נקודה למחשבה..

6. חזקו ואמצו!!!
(06/09/2010 18:19)

באירוע זה כל הכוננים ואמשי הצוות באמבולנסים עבדו במהירות וביעילות ע"מ להציל חיים, האירוע התנהל היטב , ומתנדב יקר ... אם כונן הגיע לפניך לנפגע תן לו את הכבוד הראוי לו על מנת לעזור לנפגע / חולה.

במידה ויש לך הערה מקצועית כלפיו ישנן מספיק דרכים לעשות כך ולא ע"י השתלחות באתרי אינטרנט...

אנחנו כאן להציל חיים ולסייע לאנשים בזמנם הקשה!!!

בואו נשאיר את המריבות ליושבי המשרדים ולא ניתן להן לפגוע במתן עזרה לנזקקים.

בברכת רפואה שלמה לכל הפצועים!!!

ובברכת תכלה שנה וקללותיה , תחל שנה וברכותיה.

נהג אמבולנס ( שנכח באירוע).

7. ל2 אם המטפלים הראשונים עושים את הטיפול הנכון אז למה להעביר למישהו אחר אלא אם פראמדיק או רופא צריך
(06/09/2010 18:22)

לתת טיפול שזה לא בסמכות החובשים או חובשים בכרים ולמרות שאתה במשמרת אבל בהצלת חיים זה לא מעניין מי רוצה לטפל מי שמגיע ראשון ***{ויודע לטפל כמו שצריך שיטפל}*** למה לא

ועדיף שיהיה הרבה מטפלים מאשר שיהיה חסר

שנה טובה כתיבה וחתימה טובה

8. לכולם....
(06/09/2010 18:36)

קצת דרך ארץ לא הזיק לאף אחד...

כבר קרה לי כמה פעמיים שהגעתי ככונן ראשון , לאחר שצוות

מד"א מגיע אני מוסר לו את כל המידע....ושואל :

"אך אני יכול לעזור - מה אתה רוצה שאני יעשה"

כל כך פשוט , והתגובה תמיד טובה.

וכן לפעמים אומרים לי שלא צריך עזרה , מה שאומר שאני יכול לחזור לעבודה \ משפחה

יותר מהר.

מה רע?

9. שיעה בקר סחטיין
(06/09/2010 19:16)

אין עליך

10. ל-1
(06/09/2010 19:17)

אני ממש לא מסכים איתך.

איחוד הצלה עושים עבודת קודש עוד הרבה יותר ממה שאתה חושב ויודע.

קודם כל אני רוצה לעמוד על ההבדל בינך לבינם.

אתה יוצא פעם בשבוע (או יותר או פחות) לבילוי מסוים שקוראים למשמרת. משם אתה יוצא לכל מיני מקרים בכיף ובהנאה שלך.

כונן איחוד הצלה נמצא בעבודה, עם המשפחה, ישן, או ממהר לכל מקום אחר. ומיד כשהוא רואה שיש ארוע וצריך לצאת הוא יוצא למקום.

ועכשיו לתכל'ס, הם עושים עבודה נפלאה עד הרגע שבו אתם מגיעים וגם אחריו עד הפינוי.

מנסיון של שנתיים וחצי, אף פעם לא ראיתי כונן שלא מציית לראש צוות במקום!!!

ועם העובדה הזאת אין שום ויכוח.

ואני יכול לומר לך שהייתי בהחייאות מוצלחות שלולא הכוננים שהיו מגיעים איזה עשר דק' לפני הצוות הראשון בכלל לא בטוח שהן היו מוצלחות.

ואני חוזר ומדגיש בין אם היו אלה מקרים קלים או קשים ברגע שנתנה פקודה ברורה מראש הצוות במקום הכוננים היו מצייתים.

בובה. מע"ר במד"א.

11. ל-1
(06/09/2010 19:20)

עם התמונות אי אפשר להתווכח.

עבודה מאסיבית כל כך היתה שם...צריך לנשק את היד של כל אחד מהכוננים שהיה שם ולא משנה באיזה שלב. אם תשים לב הם לא הפסיקו לעבוד עד שאחרון הפצועים הועמס על האמבולנס. הם גדולים מהחיים. מתנדב מד"א.

12. ל-2 ו-3
(06/09/2010 19:35)

אני מנדב נוער ויש כוננים שבאמת מפריעים..קוראים במירס מחוסר הכרה באים 90000 כוננים אבל שומעים להוריד זקנה מקומה רביעית פתאום הוא עסוק...אני הייתי בהחייאה שלא היה כלום מה לעשות והפארמדיק העיר לי על זה..שלא הוזזתי את אחד הכוננים...

ששיהיה אחלה שנה לכולם שנשמע רק בשורות טובות.!

13. מחזק את דברי 5
(06/09/2010 20:18)

זו בדיוק דעתי.

הכוננים (ולא משנה מאיזה ארגון) עושים עבודת קודש, אבל כאשר מגיע האמבולנס אתם צריכים להעביר את המושכות אל המטפל הבכיר שהגיע.

אני לא אומר לסלק אותכם, כמובן שאפשר וצריך להעזר בכם כשצריך, אבל תבינו שלפעמים עדיף פחות ידיים על החולה שיודעות מה עושים ומה קורה מאשר 10 זוגות ידיים שלא מתואמות.

14. חברה על תריבו יש הרבה לצערי
(06/09/2010 21:55)

חברה על תריבו יש הרבה לצערי שנה טובה

15. אחחח שה' יעזור וישלח רפואה שלימה ובשורות טובות:)
(06/09/2010 22:23)

שנה טובה ומתוקה!!!

ח'ברה אל תריבו עוד יום ראש השנה ה' ידון אותנו ויקבע איך השנה שלנו תיהיה...

כתיבה וחתימה טובה ושנה מוצלחת ביותר!!!

וד"א בתמונה האחרונה -הבחור עם החולצה פסים שחור לבן זה חבר שלי חולה עליך

16. צוות מדא מעל לכוננים!!!
(06/09/2010 23:43)

כאיש מדא ותיק אני מודיע לכם ,

כאשר מגיע לזירה צוות מדא כלומר נטן-אטן-רגיל איןXאיןX אין לכוננים מה לחפש בזירה אלא נאמר להם אחרת . מנהל הזירה הרפואי הוא לעולם הבכיר ממדא שנמצא בזירה , זה הפרוטוקול. מי שיש לו בעיה עם זה אז חבל. אם אתם טוענים שכולם בשביל אותה מטרה אז תכבדו גם את האמצעים!

גם אני מגיע אין ספור פעמים ככונן אבל מפנה את הזירה מיידית כאשר מגיע צוות מדא, אלא אם נתבקשתי אחרת.

ההתנהגות הוולגארית של כוננים מכל סוג שהוא בסוף תתפוצץ בפרצוף.

17. איזה בלאגן, למה אין פרוטקול שמסדיר את עניין הכוננים.
(06/09/2010 23:54)

רק שלא יגיע לאלימות פיזית.

18. חבר'ה כולם אנשים טובים
(07/09/2010 00:32)

בתור נהג 50 שנה אני רוצה להגיד שברוב המקרים צוותי הצלה שנמצאים במקום מתנהגים בצורה הראויה ושואלים בצורה נימוסית אם צריך עזרה. אז בבקשה תסתכלו על המכלול ולא על כמה פרטים או אנשים בעיתיים.

שתיהיה לכולם שנה טובה עם כמה שפחות עבודה!!!!

19. מתווכחים יקרים
(07/09/2010 00:33)

ארגון מד"א וארגן איחוד הצלה ושאר ארגוני ההצלה בכל מקום שהם הוקמו בראש ובראשונה על מנת להציל חיים ולעזור לאנשים חסרי ישע אשר נמצאים במצוקה.

ההנהלות של ארגוני ההצלה מסוכסכים וזה בגלל מריבה בטענה על גניבת תרומות (מנומק בעבודת השטח)...

כאשר כונן מגיע לאירוע ומטפל ראשון אז הוא יודע ומכיר את הארוע המדובר יותר טוב מראש הצוות שהגיע למקום אז ראש הצוות אמור לקבל אחריות לטיפול מהכונן וזה כדי לחסוך למזער נזק ולייעל את הטיפול ולא להתחיל אותו מחדש.

תפסיקו להתלונן על עבודת של הכוננים אשר מבטלים את זמנם החופשי את עבודתם ואת שנתם שלא על מנת לקבל פרס וללא שום תמורה חוץ מלהציל חיים אז בבקשה תנו להם לפחות את הכבוד המגיע להם ...

20. אין על גולדמן
(07/09/2010 01:23)

אפילו בלי האפודה עזרת מאוד בתאונה הלוואי שכולם היו כמוך

21. הכל משמיים
(07/09/2010 01:43)

תחזקנה ידיכם

22. טוקבקיסטים יקרים...
(07/09/2010 02:43)

אני חושב שכוננים זה אחד הדברים החשובים כי הם זמינים קרובים וגיעים ראשונים...לדעתי כונן שמגיע ומעניק טיפול ראשוני עושה עבודת קודש במיוחד כאשר הוא מפנה מזמנו הפרטי ולא מקבל שכר..אבל כאשר מגיע צוות של מד"א שבתכל'ס הוא זה שמגיע בסופו של דבר עם הפצוע לבית החולים , כוננים יקרים פנו מקום,העבירו את מלוא המידע לנהג/הפראמדיק ולאחר מכן תשאלו אם הוא צריך עוד את עזרתכם בנימוס...סה"כ כולנו כאן כדי להתנדב ולעזור..אני בטוח שכל נהג ופראמדיק או רופא גם בהצלה וגם במדא בסופו של דבר רוצה לטובת החולה אבל מי שמגיע לבית החולים הוא צוותי מד"א..אז כוננים יקרים גלו סבלנות לצוותי מדא..וצוותי מדא העריכו וגלו סובלנות לכונני הצלה שעוזבים משפחות ועבודה על מנת לעזור לפצוע ובסופו של דבר גם לכם הצוותים בשטח..כי גם אם הכונן שם תחבושת הוא חסך לכם עבודה...חברים שתהיה לכולנו שנה טוב וגמר חתימה טובה...

מאחלים אי שם מאילת הרחוקה...

23. ל19 צודק כל מילה
(07/09/2010 02:45)

שנה טובה

24. למה
(07/09/2010 05:10)

למה לא מראים את האוטו השני המעורב בתאונה?

25. טלטק מד"א קורא לכונני איחוד הצלה במירס.... פפפפחחחחח..... אתם מאזינים בתדר יאזלמה
(07/09/2010 07:52)

אתפ מגיעים ראשונים כי אתם טסים על טוסטוס ולא על רכבי אמבולנס.

באת? נתת סיוע ראשוני? הגיע אמבולנס? עכשיו תעוף לי מהעיניים!!!!!!!!!!!!!!

וכן, עוד נפגש יאזלמה. תחזור לשעון החורף שלך ולך לישון

26. עוזבים משפחה???? זו הפרנסה שלהם
(07/09/2010 07:58)

איזה ווארדי כרס גדולה יש לכולם שם.....

27. קצת להזכיר לכם נהלים אנשים יקרים
(07/09/2010 11:56)

ראשית כל אתם לפני ראש השנה ויום כיפור אז חבל על השנאת חינם כאן.

על פי נהלי מד"א האירוע מנוהל ע"י האדם עם ההסמכה הבכיר יותר זאת אומרת זה המדרג מהבכיר יותר ומטה:

1)אם רופא מבקש לנהל אירוע (בדרך כלל זה לא המקרה) הוא הבכיר ביותר ולכן האחריות של המקרה עליו וזה נותן לו את הזכות לנהל את האירוע או לתת למישהו אחר אבל הוא יהיה האחראי רפואית ומשפטית.

2)ואז יש פראמדיק במידה והפראמדיק רוצה שבן אדם ספציפי יעשה משהו כך יבוצע כי האחראיות חוזרת אליו.

3)חובש בכיר עדיין יותר בכיר (לכן השם חובש בכיר) מחובש רגיל כמו כן על פי נהלים רק לחובש בכיר מותר לחבר אקג, לשאוב תרופות, לתת שוקים עם כפות וכו' ולא למע"ר!!

4)חובש נהג רפואת חירום

5) מע"ר בכיר

6) מע"ר

אז במידה והכונן הראשון הוא פראמדיק ומגיע צוות לבן עם הפראמדיק יתלווה אל החולה עד הבית חולים האחראיות היא על הפראמדיק.

אם הגיע כונן ומטפל ואז הגיע צוות לבן עם מע"רים והנהג מעדיף את הצוות שלו אז הוא חייב לנהל את האירוע ולדרוש זאת וזכותו כי האחריות נופלת עליו! אני כנהג לא תמיד מעדיף את המע"רים שאיתי ולכן אני לא יעשה דבר כזה ודווקה אני מעדיף את החובשים!

לילדון החמוד זה שאתה מזלזל בנהלים ברורים ולא יודע אותם כי אתה לא חובש רפואת חירום למי שכן מכיר אותם ושיש להם טיפה יותר נסיון ממך.

ועל פי נהלי מד"א אסור למע"ר \ מע"ר בכיר \ חובש לחבר אק"ג ולשאוב תרופות כמו שאתה רושם! אז לפני שאתה כותב שטויות כדי שתלמד נהלי מד"א!

28. ירושלמים יקרים, בירקון זה לא קורה!!!
(07/09/2010 13:26)

איך שאני לא מקנה בכם.

אצלנו בירקון יש כבוד גדול גם לאנשי מד"א וגם לכוננים שמגיעים מהבית.

ובעניין הזה אני חייב לציין אחד מרבים ממרחבנו.

גבי רביבו -פראמדיק במד"א שמגיע הרבה לארועים באזור אלעד או בשומרון, פוגש את הכוננים בארוע , בדרך כלל גם מכיר את כולם מכבד אותם, מסביר להם תוך כדי טיפול

ואם יש לו הערות הוא יודע אח"כ להתקשר לכונן ולדבר איתו.

כבוד מינמלי בין אנשים, בין מתנדבים.

אני מציע לכולכם ללמוד מירקון

שנה טובה

29. כולכם נדפקתם!!
(07/09/2010 13:36)

מה נסגר אתכם?!?

אתם מתנגחים ראש בראש כאילו מה קרה תפסיקו עם עימותים שלא קשורים אליכם אלא למנהלים של הארגונים וזה לא אמור לעניין אף אחד מאיתנו לא מעובדי מד"א ולא ממתנדבי איחוד הצלה ושאר הארגונים...

בסופו של דבר כולנו כאן כדי לעזור ולהציל חיים,זה לא תנועת נוער שנועדה לעשות מורלים ולהשמיץ את האחרים! זה ארגון לטובת הכלל אז חלאס עם השטויות שלכם תתחילו לבזבז אנרגיות על לעזור לאחרים ולא בתחרותיות והשמצות! וילדים יקרים תשמרו את השטויות לעצמכם ותנו כבוד לאחרים קודם כל כי בני אדם וב' כי סביר להניח שהם יותר מבוגרים מכם ויש להם קצת יותר נסיון.

שנה טובה תמשיכו עם עבודת הקודש המדהימה הזאת ומי יתן ולא נצטרך אפילו להפגש בזירות של אירועים מצערים יותר...

30. זה מיותר
(07/09/2010 13:58)

כן אני בטוח שכל הכוננים המגיעים לזירה הם בעלי כווונות טובות ובידע מקצעוי שיגרום לד"ר האוס להחוויר. אבל מהרגע שצוות מד"א הגיע לזירה אנחנו בעלי האחריות ולך תסביר למשפחה שששמערלה הכונן =שם בדוי כמובן.שבר לסבתא את הצלעות כי הוא עשה החייאה על סינוס.......ודי לחכימא אז חברים יקירים אם כוונתכם האמיתית היא הצלת חיים ולא הפגת שעמום הנובע מחוסר פרודקטיביות שצוות בכיר\מקצועי מגיע הניחו לו לבצע את עבודותו סיעו לו לפי בקשתו וכישורכם,טובת החולה שהיא מטרתנו המשותפת רק תצמח מכך שנה טובה

31. בושה..
(07/09/2010 16:34)

במקום לעבוד בבגרות בשיתוף..

מתנדב נוער

מנסיון שלי רובכם לא יודעים את עבודת האט"ן..

ובכל זאת משתפים אותכם בצוות

המון פעמים הפראמדיק לא מכיר את המתנדב שלו על למשמרת . א ז על מה

בדיוק הוא סומך??? הוא לא מכיר אתכם...

חובש שהוסמך כחובבש יש לו את כל הסמכות לטפל. הוא למד כמוך

הוכשר כמוך והוסמך כמוך.

ורובם טחנו משמרות יותר ממך ויודעים את העבודה. ותקפצו!

32. אין עליכם
(07/09/2010 19:33)

איחוד הצלה הכי טובים אין עליכם חזקו ואמצו!!!

33. ל 31
(08/09/2010 11:34)

ההסמכה שלך עלתה לך לראש!

אני התנדבתי כמתנדב נוער במד"א 3 שנים ולכן בתור מתנדב נוער לשעבר אני מוכן לומר לך שהרמה של מתנדבי הנוער בירושלים הוא רמה מעל ומעבר להכשרה הבסיסית שרשום להם על התעודה.

בתור חובש בהווה אני אומר לך תוריד את האף שלך אתה לא אחד ממאה לא אחד מאלף ואפילו לא יותר מזה, יש אלפי חובשים בעולם ואפילו שהדרגה שלך יותר בכירה מהמע"רים אני אישית מעדייף להעלות מתנדבי נוער שהיו תחת השגחת אנשים מוסמכים לכך מאשר כונן שעולה לי לאמבולנס וחושב שבגלל שהוא תמיד ראש הצוות כשהוא מגיע לזירה אז גם באמבולנס הוא מנהל הכל בצורה המעוותת ביותר כמו שהוא עושה בשטח.

תנו למתנדבי הנוער קרדיט, הם מתנדבים ומשקעים בדיוק כמו כל מתנדב אחר אז חבל לזלזל בהם!

חובש ירושלמי

הוספת תגובה
כותרת

טקסט

נא להגיב בצורה שתכבד את האתר ואת המגיב
גלריות נוספות






























שימושון
  • משטרת ישראל
  • משטרת מחוז תל אביב
  • מגן דוד אדום
  • כבאות חילוץ והצלה
  • צ'קים מוגבלים
  • יש"עניוז
  • שערי מטבע
  • מוקד התנועה
  • נתיבי איילון
  • זום-מפ
  • מפה
  • צה"ל
  • רכבת ישראל
  • אגד
  • דן
  • קווים
  • מטרופולין
  • מטרו-דן
  • דפי זהב
  • בזק 144
  • לוח המראות ונחיתות
  • פורטל הממשלה
  • זמני השבת
  • הדרכת עזרה ראשונה
  • זמני תפילות
  • חינוך נט
  • רייניץ - ביטוחים
  • חדשות 24
  • משחקים
  • חקירות תאונות דרכים
  • ישראל הלפ
  • יחידת ספיר - חילוץ והצלה
  • צלם ארועים
  • השבוע האחרון בדרכים
    07 בפברואר 2012
    יעקב לסרי, בן 52
    תושב באר שבע
    06 בפברואר 2012
    אלישיב טיימנס, בן 19
    תושב דולב
    04 בפברואר 2012
    אריק כהן, בן 40
    תושב פתח תקווה
    03 בפברואר 2012
    אברהם כספי, בן 17
    תושב רמת גן
    02 בפברואר 2012
    פלוריס דדון, בת 39
    תושבת נשר
    מתחילת 2012 נהרגו
    043
    בני אדם בכבישים
    לוח זיכרון להולכים
    Google


    כוחות הביטחון וההצלה

    4 הרוגים בחיפה

    ארבעה צעירים נהרגו בתאונה עצמית סמוך לבית הספר הטכני בחיפה.


    3 הרוגים בכביש 804

    שלושה צעירים נהרגו בתאונת דרכים בין ראמה לסלמה.


    הרוגה בכביש 6

    אישה בת 66 נהרגה בתאונת דרכים סמוך למחלף עין תות.


    הרוג בכביש 92

    גבר בן 30 נהרג בתאונת דרכים סמוך למעלה גמלא.


    2 הרוגות בכביש 4

    שתי נשים נהרגו בתאונת דרכים סמוך למחלף יבנה.


    הרוג בכביש 2

    הולך רגל נהרג מפגיעת רכב סמוך למחלף פולג.


    הרוגה בכביש 886

    אישה בת 56 נהרגה בתאונת דרכים סמוך לצומת עין זיתים.

    ראשי חדשות גלריות תמונות תמונת היום שימושון לוחות שלח עדכון RSS לוח זיכרון להולכים תנאי שימוש
    אירועים חמים מרחבי הארץ ועוד חדשות, קטל בדרכים, תאונות דרכים ומבזקי חדשות כלליים. HNN - אתר החדשות החמות.
    © 2012 כל הזכויות שמורות לHNN אתר החדשות החמות
    פיתוח ע"י שמוליק בע"מ | עיצוב ע"י beed